5 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar till jul, bara 5 dagar. Och jag har bara handlat 2 julklappar, bägge till syrran!
Men ska dra en sväng på stan imorgon, får vel fixa resten då.
Ska handla min klänning som jag ska ha på nyår. Hittade en jättefin på Gina, men vet inte om jag vill ha den.
Men Hm brukar ochså ha fina klänningar eller tunikor.
Får kika runt lite & se om det finns nån jag vill ha. är väääldigt kräsen faktiskt!
Om jag köper kläder ska det alltid vara helrosa eller något rosa på den, eller lila!


Skolan har faktiskt vart ovanligt slapp den här veckan, och det har verkligen vart skönt!
idag hade jag hand om gympalektionen, det blev ganska bra tillslut tror jag.
Sen på Engelskan gjorde vi julkort. Haha, jag gjorde om några gånger, men tillslut gav jag ett till Anki!


idag blir det bara att ta det lungt, ska säkert se nån film eller nåt ikväll
med min underbara söta & bästaste pojkvän!
Igår såg vi på Saw 4, den var vel rätt okej. Väldigt snuskigt äcklig! man blev äcklad faktiskt..
men den var vel ganska bra, blev rädd iallafall!









Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0