Absolut bästa<3


Jag har verkligen värdens underbaraste pojkvän<3
Som en dag på bussen på väg hem från skolan så satt jag & lyssna på musik &  var helt i min egna värd.
Ochså ringde det, så såg jag att det var min lilla sötnos som ringde. Så tänkte jag typ att jag hade glömt nåt hemma hos han eller ngt. Så jag svarade bara som vanligt "Aaa?"
Så sa han;
- Du, jag ville bara säga att du är så otroligt underbar och att jag är fruktansvärt kär i dej och älskar dej!
Det var bara det jag ville!



Har nog aldrig haft ett sånt stort leende på läpparna som jag hade då! Blev helt varm i hela kroppen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Blev så himla otroligt glad<3 Så underbar & mysig är min egna lilla pojke! Ville bara att bussen skulle stanna så jag kunde gå ur & springa tillbaka till han och bara krama han så hårt jag kunde b& aldrig släppa!  Jag har värdens absolut bästa pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter underbart!

2008-01-04 @ 17:10:17

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0