en rolig grej!

Ja eller Nej

Sagt nej till ett samlag? ja
Snott någons mobiltelefon? nej
Varit medvetslös? ja
Hånglat med nån riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 50 personer? vet jag inte.
Gjort nåt riktigt dumt? japp
Gjort nåt du verkligen ångrar? jaa..
Blivit full på ett släktkalas? nej
Varit full på skolan? nej
Blivit portad från en krog? nej
Varit otrogen? ja..
Gjort någon annan otrogen? ja..
Varit full på julafton? nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? nopp
Slagit sönder en tv? nej
Fått barn? nej.
Överdoserat? nej
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt riktigt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? ja
Blivit polisanmäld? ja.
Slagit ner någon? nej
Slagit någon blodig? nej
Skämts över dina föräldrar? ja, haha! Men nu är det bara roligt att skratta åt!
Skämts över din bästa kompis? nej
Skämts över dig själv? ja

Senaste personer som

Sov i din säng? Syrran sover där jämt.
Såg dig gråta? Kristoffer
Fick dig att gråta? minns inte..
Du delade en drink med? jag vill vel dricka själv =P
Du gick på bio med? kristoffer
Du gick på stan med? Malin
Skällde på dig? Syrran.
Gav dig en komplimang? Kristoffer
Skickade ett e-mail till dig? Mamma & Pappa.
Har du någonsin Sagt Jag Älskar Dig och menat det? Ja!
Bråkat med ditt husdjur? nej =P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte exakt samma sak, men nästan.

Om dig själv

Tar du droger? nej!
Dricker du? ja, händer vel.
Vad är du mest rädd för? att bli ensam.
Vilka kläder sover du i? trosor.
Vart vill du gifta dig? vet jag inte.
Vem hatar du verkligen? den personen vet det nog själv.
Varit kär? Ja!!
Kör du bil? Övningskör bara.
Har du ett jobb? nej, men ett på gång.
Gillar du att ha folk omkring dig? ja.
Är du ett hälsofreak? neej.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja.
Är du ensam nu? Nej, mamma, pappa, syrran & Kristoffer.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta? Jag vet inte, måånga.
Vill du gifta dig? ja, tror jag vel.
Vill du ha barn? Ja:)
Har du en digitalkamera? har tappat bort den.
Har du telefon på rummet? nej.
Har du en egen dator? nej, delar en med syrran.
Har du en könssjukdom? Nej, aldrig haft.
Har du något husdjur? nej..
Har du bra kompisar? Ja, dom bästa!
Tar du receptbelagda mediciner? nej.
Vem fikade du med senast? Putte
Vem vill du fika med just nu? Jag vet inte

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0