Julafton

Har inte skrivit på ett tag nu, så det kändes lite tomt i bloggen.


Dagen innan jul var jag och min lilla älskling hemma hos honom och myste, så öppnade vi paket. Han hade köpt fyra julklappar till mej och jag hade bara köpt en till han, kändes lite dumt faktiskt..
Jag fick iallafall en klocka av honom, en vit med strass runt, jättejättefin var den!
Av mej fick han glas och en skål som hörde ihop. Det var 6 typ champagneglas i olika färger utan fot som man ställde i skålen. Jag tyckte att det var jättefint & en jättesmart grej!

Sen på morgonen när jag vaknade fick jag dom 3 andra julklapparna som var 2 örhängen och en lliten jättesöt väska som man kunde ha örhängena i. Ena paret var ett par lila glittriga tjocka ringar, och det andra paret var ochså ringer, fast dom satt ihop flera stycken, så blev dom mindre och mindre, och självklart var dom i min favoritfärg - rosa! Och väskan var lila-glittrig. Blev jätteglad och nöjd med det!

När jag hade öppnat julklapparna körde älsklingen hem mej hem till mej.
När jag kom hem satt mamma & pappa i soffan & sofie låg och sov - i MIN säng såklart! så jag gick in och väckte henne så åt vi fruskost, sen öppnade vi julklapparna.
Av Syrran fick jag 2 par trosor, som jag hade önskat mej av henne. Ett par svarta hipsters med spets och ett par vita som var jättefina.
Av mamma och pappa fick jag ett snowboardställ som jag skulle haft när vi åkte till sälen, men nu ska vi ju inte åka så det var ju ganska onödigt. Men man vet ju inte om det kommer till användning endå, får hoppas det!
Sen fick jag (som jag hade önskat mej) singstar! men tyvärr var det ju inte ett helt set. Så det blev ingen sjungning på julafton tyvärr.. Och fick jag massa massa bra smink och hårgrejer.

Sen kom min älskling hem till oss lite senare så käkade vi julbord, som var jättegott!
Sen åkte vi vidare till släkten, där fick jag pengar, kläder och smink.

Sen tog vi taxi hem jag, syrran, mamma, pappa & älsklingen och när vi kom hem spelade vi TP.
Och hjälp va övertrötta vi var! haha, skrattade åt precis allting!

Var en riktigt lyckad och mysig julafton!

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0