Ny blogg

Vet inte varför, men ville bara göra en helt y blogg.
För jag ville inte ta bort dom gammla inläggen, men ville endå inte ha dom på den bloggen jag anväder.
För allting känns så annorlunda emot "dom tiderna".
Allting, och då menar jag verkligen allting har förändrats sen då. På både bra och dåliga sätt!
Känns bra på ett sätt, men på ett sätt känns det jättekonstigt..

Mycket av det jag skrev då & det som hände i mitt liv är jag glad att jag har glömt & lagt ner.
Men sen finns det mycket som jag gärna skulle vilja ha tillbaka..
Jag saknar mycket från i somras, och måånga personer sen då.
men alla förändras och man glider ifrån varandra - tyvärr!




Sitter & tänker på vad jag vill ha i julklapp, och jag vet att jag vill ha en ny tatuering
men jag vet itne vad jag vill göra eller vart på kroppen den ska vara..
Eftersom jag ska ha den hela livet ska det ju vara nånting som jag verkligen är nöjd med och som jag inte ångrar!

men jag funderar på att skriva mitt personnr. Fast inte bara med siffror utan 89nolltvå18.
men eftersom jag redan har en "text" eller vad man ska säga, så skulle det vara kul med något annat.
Men jag har så grymt dålig fantasi, så jag vet inte..
Får vel kika lite på nätet & se om det pluppar upp nåt i hjärnan!






Den perfekta killen;
Han som ringer dig varje dag .
Han som visar och säger vad han känner.
Han som skickar sms var han än är .
Han som säger vackra ord till dig.
Han som skiter i alla andra tjejer.
Han som är ärlig säger vad han tkr.
Han som vänder sig Mot sina vänner och säger "hon är min".
Han som alltid finns här för dig. <3

Han som jag inte trodde fanns.
Han som jag aldrig trodde jag skulle hitta.
Han som man bara kan drömma om.


Han som blev min, bara min, för 3 månader och 4 dagar sen.



Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0