Planering inför nyår.

Sista veckorna och månaderna det här året har gått så fort tycker jag, det är lixom nyårsafton om 2 dagar! Eller ja egentligen om en dag. För det är ju bara imorgon kvar sen när man vaknar är det nyår.
Jag är heelt färdig inför nyårskvällen! Förutom att jag ska handla en glitter spray från HM, men annars är allt klart.
Men idag blev alltring väldigt konstigt.. För jag hade planerat hela dagen på måndag, men nu blev det på ett helt annat sätt. Men jag tror att på ett sätt blir det roligare såhär.

För från början skulle jag ha varit hemma hos min sötnos, med bara hans kompisar, men nu istället ska jag umgås med mina fotbollsbrudar! För vi har bestämt jätte jätte länge att vi SKA sjunga sing-star på nyår.
Och jag vill hellre fira nyår med personer som jag ochså känner, jag menar ska man inte fira nyår med sina närmaste?! Visst, min sötnos står mej väldigt nära. Men det gör mina vänner ochså <3


Så nu kanske jag inte träffar min lilla baby nåt under kvällen.. Men jag ska säkert sova med honom, men ville ju pussa honom precis när klockan blir tolv och alla skålar, sjuter raketer & skriker gott nytt år!
men vi får se hur det blir..




Jag längtar så tills på måndag när man ska börja göra sig iordning inför kvällen! Det är så otroligt roligt att sminka sig & göra iordning håret. Ochså ska jag göra om mina naglar med. Vet itne riktigt vad jag ska göra, men jag får vel hitta på något fint och roligt. Har ingen  anning om hur jag ska ha håret heller, men det lutar mest år nersläppt och lite blandat av lockigt, vågigt & platt. Men vi får se!

Får iallafall inte glömma kamran!


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0