Rolig grej



 
Var inne och kikade lite i Linas blogg och hittade en rolig grej, så jag snodde den från hon.

1. Ditt namn och ta tredje bilden - Linda
2. Ditt efternamn och ta andra bilden - Engström
3. Ditt husdjursnamn och ta femte bilden - Gunnar (Min katt jag hade)
4. Din systers/brors namn och ta sjätte bilden - Sofie
5. Sidan du är inne på just nu (förutom bdb) och ta första bilden - blogg.se
6. Det senaste du åt och ta femte bilden - Korvstroganof & ris
7. Namnet på den åttonde personen på din msnlista ta första bilden - Catte
8. Godaste glassen och ta första bilden - Daimglass
9. Färgen på tröjan du har på dej och ta andra bilden - Rosa
10. Det du vill göra nu och ta första bilden - käka godis


1. 2. 3. 4. 5.


6. 7. 8. 9. 10.

Lite rolig grej faktiskt tycker jag.










Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0