inte tid

Mår inge bra idag, tror jag börjar bli sjuk faktiskt.. Och det hinner jag inte med att bli, har jättemycket att göra! Har första träningen med nya laget imorgon, omprov idag egentligen, måste jobba, ska fira kim i helgen och mej själv ochså för den delen sen ska jag till tanläkaren på Lördag ochså - så jag har verkligen inte tid med att vara hemma!
Fast måste erkänna att det är lite härligt ohså. Slippa all stress & allt tjat!

Funderar på om jag ska plugga lite filmkundskap. Har en uppgift som jag måste lämna in för att klara kursen, och det är inte den minsta uppgiften heller. det är vel typ 10 sidor..

Men nu ska jag skriva klart ett brev och sen efter det läsa lite i svenska boken.
Men först ska jag göra varm oboy & varma mackor! MUMS!

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0