mer blir det

Idag har vi vart tillsamans  5 månader. Fast det känns som mycket mycket längre! Känns som att vi har känt varandra hela livet, vet inte varför det känns så - helt sjukt! Jag vet att man säger att "du är det bästa som har hänt mej & blablabla". Jag har älskat förut & jag har haft ett långt förhållande förut, men en kille som jag verkligen älskade! Och allting kändes så äkta & underbart då ochså. men när jag tänker tillbaka på det förhållandet och jämför med nu, så känns det här så annorlunda. Har aldrig känt kärlek på det här sättet! Och jag vill aldrig nånsin förlora den känslan jag har just nu.

Det går inte säga att vi har ett helt perfekt och felfritt förhållande, för det har vi inte. Och det är bra tycker jag. Man ska bråka lite & sådär ibland, annars blir det inge spänning i förhållandet. Och man ska vara lite svartsjuk, för det bevisar ju bara hur mycket man älskar personen och hur rädd man är att förlora den.


5 månader, och mer blir det . *
image22

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0