Omstylad

Var ju på nobell igår och blev ompysslad, faktiskt av 3 stycker hela dagen.
Tänkte göra blonda slingor först. men det blev något helt annat.
Jag hade ju typ brun-svart hår, med en rejäl utväxt. Eller egentligen hade jag två utväxter. haha!
Sen hade jag typ lite röd-oranget underhår. Som jag hatade! Det var lila från början, men när färgen gick ur blev det en helt annan färg. Så det fick det bli ändring på igår!

Så det jag gjorde var att färga utväxten + resten av håret. och det var mening att et skulle bli mer brunt en vad det blev. För nu skiftar det bara lite brunt i vissa ljus.
Sen tog jag bort frgen i underhåret, så det håret är lite guld-brunt-blont nu.
Här kommer några bilder:

image159

image160
image161

Ska göra ljusa slingor nu till veckan, måste ju vara ljus nu när det börjar bli vår!




Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0