trött..

Ja, det är jag. Gick upp 9 imorse, för jag började jobba klockan 10.
Var faktiskt skönt att gå upp så tidigt!

Dagen har vart jätte stressig idag ochså, slutade 3 och var tvungen att vänta på pengar, och det tog en timma. Sen fick jag skynda mej att hämta mina grejer hos älsklingen, för jag skulle hinna göra iodrning Malin i håret innan klockan 5.
Så jag slängde mej på bussen och skyndade mej tll Malin, och vi hann faktiskt! Och det blev jättefint i håret måste jag faktiskt säga.

Nu har jag precis dushcat och sitter och väntar på att Älsklingen ska ringa & säga att jag ska gå ut.
Men tills dess blir det vel att antingen läsa boken i Svenskan, eller se på hockey?
Kan inte bestämma mej..

Har iallafal cup imorgon, så alla får hålla tummarna för att det går bra!

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Haha, vad roligt! GRATTIS :D

2008-02-18 @ 16:32:32
URL: http://lindaslya.blogg.se

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0