Älskar att skriva

Jag har alltid älskat att skriva!
Jag tror att det beror på att jag har så himla mycket som snurrar runt i mitt huvud hela dagarna, så därför är väl det här ett bra sätt att få ut allting på. Även fast jag inte publicerar allting jämt och även fast allting kanske inte är så jätte "djupa" saker så finns det ändå tanke bakom det.
Jag vet inte varför men jag har inte publicerat endel inlägg än, för det känns inte som att det är rätt dag att göra det den dagen om jag skriver det.

När jag var 8 år skrev jag faktiskt dikter, haha tro det eller ej! men det gjorde jag faktiskt.
jag har alltid haft mycket tankar och känslor inom mig som jag hellre har skrivit ner än att berätta för andra, för det har alltid känts enklare så.

När jag var 12-13 år började jag skriva dagbok. Och då var det inte bara "idag har jag gjort..." utan det var tanker, känslor och massa saker som jag bara var tvungen att få ur mig.
Och jag fortsatte faktiskt att skriva dagbok ända till början av förra året.

Så jag har alltid älskat att skriva och det gör jag fortfarande, och jag vet själv att jag är en duktig skrivare om jag verkligen vill. och jag har tänkt länge med att börja kriva en riktig blogg, inte bara om vad jag själv har gjort under dagen & blablabla. utan en blogg med riktig intressanta ämnen och med bra texter!

Kommentarer
Postat av: Linis

det är alltid skönt att skriva av sig :D

2008-01-15 @ 20:27:47
URL: http://linanoleryd.blogg.se

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0