bad day

Idag har det verkligen inte vart min dag! Först imorse kom jag upp en halvtimma försent, så jag fick jättebråttom med att göra mej iordning. Sen fick jag springa till bussen, och det var precis så jag hann med!
Jag sjkulle ju till Nobel för jag skulle vara hårmodell åt Carro, men mitt hår var för uppklippt. Så det blir inget med det, så kusinen får vara istället. Kul för henne tycker jag, dom har ju så fint hår mina kusseliner<3 Men iallafall jag skulle ju på jobbintervju klockan 3. Eftersom jag inte visste vart det var så gick jag dit lite tidigare, så ringde jag och skämde ut mej till en av cheferna. Men när jag kom dit iallafall, då var han som jag skulle prata med inte där!

Ärligt asså, kunde dagen ha blivit sämre? Jag hade planerat allting så jättebra & var på jättebra humör. Men det är så typiskt att det händer mej!

Menmen skitsamma, nu blir det film & mys med älsklingen. Finns inget bättre<3

image22

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0