"Den stora kvällen"

Kom på att jag har inte skrivit om nyårskvällen, så tänkte göra det nu.

Måste faktiskt erkänna att jag först tänkte sitta hemma & bara ta det lugnt och glo på tv, eftersom att allting blev så krångligt när vi snackade om hur vi skulle göra, vart vi skulle va och vilka vi skulle vara.
Men det löste sig tillslut, fast det blev ju inte som vi hade tänkte från början då.

Blev en riktigt mysig, rolig & trevlig kväll måste jag säga!
God mat, mina älskade vänner, annat trevligt & roligt folk & såklart min underbara & otroligt bästa pojkvän som jag aldrig nånsin kommer släppa taget om.



Ska lägga upp bilder ifrån kvällen ochså, men har inte fått alla en.


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0