gamla bilder

Gick jättebra på KMTI i förut. När jag kom dit så gjorde vi iordning ett träningsschema till mig som ska hjälpa till att bygga upp musklerna runt knät. När vi hade gjort det så körde jag ett pass med det schemat.
Var jobbigare en vad jag trodde att det skulle va! Men en sak som inte var bra, det var att nu känns det ännu mer i knät. Har gjort ont till och från hela dagen nu, så det känns ju inte bra..
Men det beror säkert på att jag inte tränat på länge, eller a får hoppas på att det är så iallfall!



Hittade massa gamla bilder från i somras på laget.

Jag, jossa & Catte på träningslägret på skutberget
image100


Grillning på lägret.
(
Jag i eminem tröjan, sen vet jag inte vem som är vem)
image103


Mys med laget på lägret

image104


Seriesegrare i Div.5 2005

image101


Seriesegrare i Div.5 2006
image102



Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0