Hålla tummarna

Fick tillbaka mitt nationella prov i engelska igår och jag blev faktiskt förvånad, men endå stolt över mej själv när jag såg resultatet! Jag fick VG, med 68 rätt av 92 eller något. Det tycker jag var jättebra. Ska gå till Anki imorgon och frågade vad jag fick i slutbetyg i Engelska A. Bara att hålla tummarna för att jag klarar kursen!


Inatt kunde jag inte sova, vet inte vad det är med mej nu förtiden. Somnar alltid vid 4, 5 eller något. Men inatt somnade jag halv 6. Jag försöker verkligen att somna, men när jag ligger där och blundar så bara börjar jag tänka på massa saker som jag ska göra dagen efter och då kan jag inte somna.. Och det har varit såhär länge nu, börjar bli riktigt jobbigt för jag är ju inge pigg på dagarna om man säger så.

Men ikväll får det bli en tidig kväll! Ska försöka komma i säng vid 10 halv 11, för då kanske jag hinner somna innan 12.

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0