helgen

Helgen har vart helt okej faktiskt.
Malin fyllde ju 18 i fredags, så det blev att dra till Arena. Var roligt faktiskt! Sen drog jag hem till min älskling och kröp ner brevid han & somnade lugnt och skönt till att ligga på hans bröst & höra hans hjärtslag.
Lördagen blev det ochså festande, men jag tog det lugnt med drickandet. Var helt slut i hela kroppen..
Igår låg vi bara i soffan heela dagen & slappade och såg på film, det var riktigt härligt!

Ska försöka  fixa till bloggen nu, den är så tråkig tycker jag + att jag har ju en ny header jag vill använda. Men den är ju i fel format så jag måste fixa till det innan.
Får se hur det går!

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0