hittat rätt

Jag vet att jag har sagt det här förut och jag menade det då med, men den här gången är det annorlunda.
Den här gången vet jag att jag har hittat rätt!

 image22

Det känns i hela kroppen - om jag tänker på dej blir jag varm, om jag mår dåligt finns du vid min sida, om jag skrattar skrattar du med mej, om jag vill prata lyssnar du och om jag bara vill ha nån som är där så finns du där! Det spelar ingen roll om du säger massa ord som får mej att må bättre eller om du bara håller om mej och håller i mina händer, du stöttar mej alltid lika mycket endå och ger mej alltid ett leende på läpparna.

Jag kommer ihåg första gången vi träffades, när Kjellsten hade bjudit  mej, catte, carro & Vickie på fest hemma hos dej utan att du visste om det. Så du blev jättechockad när vi kom dit. De kvällen pratade vi inte med varandra, men jag hade endå fått upp ett öga för dej.
Andra gången vi träffades var några dagar senare när jag & Matilda kom hem till dej. Sen drog jag, Matilda & Kjellsten till Arena en stund och sen tillbaka till dej. Då hade jag & Kjellsten Gin tävling (som jag vann!)
Jag minns att jag sov kvar hos dej  den natten, tillsamans med dej i Soffan. jag förstår inte hur vi fick plats, men vi sov där iallafall, haha!
Tredje gången var dagen efter en träning. När du kom & hämtade mej när jag hade dushat och sådär. Så åkte vi hem till Kjellsten, men jag ville ju dricka öl jag. Så du och jag åkte iväg i din bil och bara åkte & åkte & åkte.
Sammanlagt åkte vi 35 mil, haha så det kanske är därför det känns som att jag har känt dej myket längre, för vi fick endel sagt i bilen den kvällen. Sen var du så snäll så du hjälpte mej till dörren när jag skulle hem.

pusspusss


En sak jag aldrig glömmer är när du fyllde år. När du frågade om jag ville komma till Kjellsten och festa med er, så jag & Malin tog bussen till Kjellsten. När vi var där minns jag att du & jag typ satt ihop hela kvällen, vi satt hela tiden och prata med bara varandra. Och när vi åkte från Kjellsten hem till dej minns jag att jag satt i soffan hela tiden med Malin, ochså bara från ingenstans kom du fram och lutade dej över mej och kramade mej & gav mej massa massa pussar! Det var så mysigt! Jag minns att jag sov kvar hos dej den natten ochså, och jag låg hela tiden och tänkte på vad som skulle hända mellan oss. För jag visste ju inte om det bara var en fyllegrej från din sida,
men jag visste iallafall redan då att
han är verkligen nåt speciellt!

image27

min image28

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0