Jullovet

Förut när jag var med Syrran när hon solade så tänkte jag på vad jag har gjort under jullovet.

Jag vet inte om dom har gjort jullovet kortare eller om det bara är jag som tycker såhär, men et har gått så himla fort det här jullovet. Känns som att jag var i skolan igår, men egentligen som var det ju 2 veckor sen.
Och nu på måndag drar det igång igen - tidiga mornar, passa tider, sitta stilla i klassrummet heeela dagarna!

Men på ett sätt ska det bli lite skönt & komma tillbaka till vanliga vardagen och vända rätt dygnet. Nu sommnar jag inte förens klockan 4 -5 på morgonen. Och då är jag äckligt trött och irreterad när jag blir väckt vid 10-tiden.


Jag har inte gjort så mycket under jullovet endå, firat jul (2 gånger), firat nyår, vart i göteborg med min lilla ängel. Sen har jag ju gjort massa andra småsaker ochså, som t.ex titta på 1000 filmer, spelat tv-spel, shoppat lite, umgåts med mina underbara vänner & sen såklart med min lilla älskling<3

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0