mejl

Satt och kollade igenom mina mejl på hotmailen förut och blev jätteglad när jag fick se vad jag hade fått ifrån! Det första var ett svar på en jobbansökan jag skicka igår kväll. Så jag ska på Intervju på Torsdag klockan 15.00 - det får jag verkligen inte glömma - Behöver verkligen ett jobb!
Och det andra var från Sweone. Jag och Malin har ju dom som typ "fadderfretag" i ÖFA:n på skolan, så vi skrev mejl och frågade om dom hade lust att hjälpa oss med lite produkter som vi kan ha på mässan i Mars. Och otroligt nog så svarade dom JA! Verkligen jätteschysst av dom tycker jag.



Sen har jag faktiskt målat naglarna idag ochså, för det behövdes kan jag lova! Blev en fransk manikyr den här gången, hade ju knallrosa sist!
image108

  

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0