morgonen

Jag förstår inte hur jag kan vara så himla trött hela dagarna. Det är helt sjukt! Jag är trött verkligen hela tiden, vill bara lägga mej ner och sova. Iochförsig kanskedet beror på att jag somnar sent och går upp tidigt. Men grejen är den att jag är inte trött precis när jag ska sova?! Väldigt konstigt tycker jag.

Har jättetråkigt just nu, för Kristoffer är i Arvika och jobbar och jag ska inte vara på KMTI förens om en timma.. Så jag vet inte vad jag ska göra. Men det blir vel att jag bara sitter här kan jag tänka mej. Fast bussen går ju om en halvtimma, så egentligen ska jag bara vara självi en halvtimma till.


Får se hur det går på KMTI idag, för sist gjorde det jätteont i knät. Fast det berodde nog på att jag inte hade tränat på ett tag. Men jag hoppas iallafall att det bara blir bättre och bättre nu. Vill ju vara med på cupen!


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0