Sjuka människor

Satt och läste på Aftonbladet när jag hittade den här sidan. VILKA SJUKA MÄNNISKOR DET FINNS! Jag kan inte förstå hur man kan göra något sånt där? Och andledningen ?hon var så jävla irriterande?, shit alltså vilka idioter!

"Båda kvinnorna verkade besatta av att bevisa sin kärlek för varandra," sa en av kvinnornas advokater under rättegången. Snälla nån, vaddå besatta av att visa sin kärlek för varandra? Jag har hört talesättet "Jag skule kunna dö för dig", men aldrig "jag skulle kunna döda för dig." Varför döda en annan människa för att visa sin pojk/flickvän att man älskar den?
Och en av kvinnorna var medlem i en vampyr-subkultur som intresserar sig för våld och att dricka blod - seriöst alltså, varfr dricker man andras blod? SHIT va äckligt & snuskigt!


Vad är det som händer med människorna?
Det blir bara värre och värre & människorna blir bara sjukare och sjukare. Det finns ju verkligen folk till allt, och då är det faktiskt allt ochså! Jag vet inte hur många ord det finns som slutar med fil. Neckrofil, pedofil, dendrofil o.s.v. Och detfinns alla slags möjliga fobier nu för tiden. Det blir mer och mer våld bland ungdomar, människor bara försvinner. Allting håller på att balla ur!

Undrar vad det beror på?

Kommentarer
Postat av: Olessia

vad sjukt

2008-01-28 @ 21:50:03
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0