Sommaren 2007

Sitter på ÖFALektion nu, och har ingen aning om vad jag ska göra.. Är helt borta i huvudet!
Kan bara tänka på en sak - va roligt vi ska ha imorgon!

Ska fira min pärla imorgon och det ska bli så roligt! Man ska aldrig planera en kväll, men  en sak har vi iallafall, och det är att vi ska sjunga sing-star! Det är ju lixom ett måste när man festar.


Malin,  är min absolut bästa kompis
Även fast vi har bråkat en hel del så blir vi alltid vänner efteråt, och det är så härligt. För jag älskar henne så mycket och vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade henne. Hon får mig alltid att le och vara glad, som Malin alltid säger "Le och skratta". Och då kan man bara inte låta bli at skratta.
Sommaren 2007 var den absolut bästa i hela mitt liv, har aldrig haft så roligt som jag hade då!
Och det var just den här söta tjejen Malin Löfkvist som lyste upp alla min regniga dagar.
image91

Jag fattar inte hur vi hann med allting vi gjorde under sommarlovets 2 månader, vi var verkligen överallt. och vi hittade alltid på något nytt varje dag, eller ja på sätt och vis.. Vi gjorde väl samma sak varje dag, fast med olika personer på olika ställen - men vi var alltid tillsamans!

image90

innan Kolsnäs <3


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0