Tema: Rosa

Har suttit framför datorn sen jag kom hem från skolan, och jag har endå inte gjort något speciellt förutom att kika runt lite. Har hittat en hel del roliga grejer faktiskt. Var inne och tittade på underkläder på Victoria Secret och hittade massa massa fina grejer som jag verkligen vill ha!

Jag är verkligen en "tros-o-man" om det finns något som heter det, haha! Men jag älskar att köpa trosor. Men det ska inte vara såna här vanliga som är enfärgade & tråkiga. Dom ska vara speciella & fina!

Här är några av alla som jag fastnade för:


image35

image36

image37 image38

image39

image40





Temat i år var ju Pink
Och vem älskar rosa mest i hela värden då, joo Linda!

Så på hemsidan hade dom ett ställe där det bara var Pink-prylar!


image41

image42 image43

image45

image46



Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0