Vissa saker ska man hålla inom sig

Satt och tittade på tv3 förut när programmet "Victoria Beckham: den osminkade sanningen"  började.

Jag trodde att det var ett program som skulle handla om hur bra hon har lyckats efter Spice Girls och sådär. Men jag blev faktiskt arg när jag tittade! Jag tyckte att dom tryckte ner henne så mycket, bara för att hon är så smal, har siliconbröst, sätter i extancions i håret, gör tandblekningar och använder medel mot finnar, har tatueringar och är gift med en annan kändis!
Jag tycker att hon har lyckats bra, efter Spice Girls då.. För där var hon vel kanske inte den som syntes mest.
Men nu dom senaste åren har hon kommit längre och längre i sin karriär. Men det enda dom skriver om är hennes vikt, hennes bröst och operationer som dom inte vet om hon har gjort eller inte.

Jag tror bara att alla dom där är avundsjuka på Victoria för att hon har kommit så långt som hon har gjort, och visst mycket av hennes kändisskap beror på hennes man David Beckham.
Men det var ju faktiskt Victoria som var känd från första början?!


Det som dom pratade mest om i programmet var hennes vikt.
Jag kan hålla med om att hon faktiskt är väldigt smal, men trivs hon att se ut sådär;
varför ska då nån annan bry sig?
Och speciellt sånna som inte känner henne som bara sitter och säger att hon svälter sig själv, och det är så konstigt att hon fortfarande kan få barn p.g.a sin vikt. och verst av allt att hon är en dålig förebild!
Om hon trivs med att vara smal, varför är hon då en dålig förebild?
Det är ingen som tvingar unga tjejer att se ut som Victoria, dom gör ju sitt egna val om sina matvanor m.m.


Alla får ju tycka precis vad dom vill om vem och vad dom vill, men vissa saker ska man hålla inom sig!


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0