Lägg ner!

Godmorgon!
Gick upp för en halvtimma sen, men egentligen skulle jag nog ha kunnat sova hela dagen!
Men lovade älsklingen att städa & plocka undan lite hemma hos han.



Var inne och läste på Lindas blogg (som jag alltid gör när jag går in på datorn) ochså såg jag att hon hade lagt upp massa kommentarer från folk som hade skrivit till hon. SNÄLLA NÅN, vilket folk det finns asså! Varför ens lägga ner 2 minuter till att skriva till nån om man tycker så illa om den personen?!
Jag känner inte Linda, men jag har träffat henne & jag har umgåtts med hennes brorsa i typ 3-4 år, och jag kan garantera att Linda är jättesnäll, söt & en bra människa! Hon skulle inte vilja nån annan nåt dumt!

Tycker det är så fjantigt när folk skriver sådär, när dom inte vet ett skit om människan dom skriver till!
Har man ingen eget liv, så klagar man på andras!
LÄGG NER!


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0