varför ens yttra sig?

"Att inte få gå på sexualkunskap för att man är muslim?"


Hade en tjej (alla veeeet vem hon är) som rubrik i bloggen idag, och då öppnades verkligen mina ögon! Dom blev stora som tefat. Men när jag läste själva inlägget blev ögonen ennu större och jag kunde inte hålla mej för skratt!

SERIÖST, varför ska hon ens yttra sig om muslimers sexualkundskapslektion!?

Så som vi svenska ungdomar ser på sex är verkligen tvärtemot muslimer, det är ju som dag och natt.
Alltså vill dom inte vara med på sexualkundskapen, låt dom sippa då! Herregud, varför gör en så stor sak av det här lixom?

"Jag blir glad men samtidigt så arg."
Haha, varför blir hon arg?
Vad skadar/hjälper det henne?
Hon bryr sig vel bara om dom som är likadana som henne?

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0