05:53 ?

Av någon konstig andledning så vaknar jag alltid 05:53 varje morgon! Dtr är helsjukt.. För jag vaknar och är jättepigg och tror att klockan är 9 eller något liknanade, men så tittar jag på mobilen, och då är klockan 05:53!

Men imorse när jag vaknade så satt Svea och tittade på mej. Så jag bärde upp henne och la hon mellan mej och Älsklingen. Men där ville hon inte ligga, utan hon kröp upp och la sig hos älsklingen
och tryckte upp rumpan i ansiktet på han! Och jag kunde inte låta bli att ta ett kort!
Så när jag visade det för honom imorse och berättade att jag tog det 05:55 så tittade han på mej som att jag var dum i huvudet. Haha! Jag tyckte ju att det var så sött, så jag var tvungen att ha ett kort!



Snart ska jag börja sminka mej, har precis dushat och käkat frukost. Men tänkte att jag kan ta det lite lugnt för jag börjar inte förens 13:25. Så jag ska nog mysa lite med Svea först.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0