ärlithet varar längst

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn:  Linda Camilla Engström

En hemlighet du nu tänker berätta: om jag berättar är det ingen hemlighet.
Någonting du vill att alla ska veta: Det finns ingen bättre pojkvän en Kristoffer.
En vän du älskar: Malin Löfkvist, min allra bästa vän. 
Någonting du vill ändra i världen: Mycket!
En dag du alltid kommer minnas: Det finns många dagar jag alltid kommer minnas.
Någonting du ser fram emot: När jag och Kristoffer ska flytta till våran lägenhet den 30:e maj!
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Malin.
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Min famlij och pojkvän.

ÄRLIGHET

Har du rökt:
Ja.
Har du sagt hora till en lärare: Nej
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej!
Tar du droger: Nej
Har du svikit någon: ja..
Har du tänkt tanken att mörda någon: Haha, ja..

FRAMTID
Vill du ha barn: 
Ja, verkligen.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Går redan i gymnasiet.
Finns det någonting du vill göra innan döden:  Mycket
finns det nått som du absolut vill undvika: Ja.


KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar:
Ja, det gör jag!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag gjorde inte, men nu gör jag det!
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Ja, om man hittar rätt!.
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två vara gifta och ha barn: Haha, tanken har slagit mej.
Vill du vara tillsammans med någon: Jag är just nu och har vart i snart 9 månader!


RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: 
?
Har du känt att någon förföljer dig: Ja
Har du blivit överfallen någongång: Nej.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Har hänt.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Ärligt talat bryr jag mej inte.

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar..
Är du lycklig:
Skulle inte kunna vara lyckligare en vad jag är just nu!

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0