gamla minnen

Har vart en helt underbar helg!
I fredags fyllde Zorina 18 år och då hade hon ordnat en liten tjejfest, vilket var väldigt mysigt!
Vid halv tio tog vi bussen in till stan för att senare dra till Arena. Hela kvällen var jättemysig och skitroligt, så det måste vi verkligen göra om!

  


(mer bilder kommer..)

Igår var ochså en jättehärligt dag som började med lite solning på gården med mamma, syrran och Svea såklart! Lite senare när älsklingen kom hem från jobbet drog jag, han och Lind ner till stan och satte oss på Harrys uteservering. Älskar deras Kycklingtoast, så det fick bli en sån tillsamans med en päroncider. Sen efter det drog vihem till mej och hämtade kubbet och alkohol och gick ner till grusplanen där alla andra var.
Så spelade vi kubb, drack öl och hade jätte trevligt! Vi pratade väldigt mycket minnen, vilket är mysigt tycker jag.

   

Idag har jag och älsklingen legat i sängen hela dagen och bara glott på filmer och käkat massa godis!
Sen har såklart Svea kommit och mysit med oss ibland ochså,
men vi var tredjehandsvalet..
Hennes nya favoritställen är i min garderob och i ölflaket. --> Tokkatt!



när dagar blir till natt och gamla minnen förvandlas till ett skratt

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0