måste vintern finnas?

Har vart så himla härligt väder ute idag så jag & Malin bestämmde oss för att lägga oss och steka lite i solen hemma på Gruvlyckan. Så efter skolan drog vi hem till mej och hämta svea och gick ut och la oss i solen!
Sen kom Grek förbi ochså, han tyckte att Svea var galen haha!

Hon är faktiskt lite coco, men endå världens gulligste katt.

Idag skulle jag egentlige  ha jobbat, men pallar inte med det så jag tar det imorgon istället. Kanske blir att dra till nån uteservering ikväll med älsklingen, Grek, Blom & Malin och ta en iiiiiskall öl.



..Jag önskar att vintern aldrig fanns!

Svea


Lindiz & Malin

Malin, svea & Lindiz

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0