sista avsnittet?

Är det någon som vet om det var sista avsnittet av Desperate Housewifes?!
Det skulle vara typiskt eftersom det hände så mycket i programmet, men jag hoppas verkligen att jag bara behöver vänta mer en vecka på att få se fortsättningen..

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10.20, riktigt skönt!
Jag har vart så duktig idag så jag har faktiskt cycklat till skolan! Det blir så himla dyrt tillslut om jag ska betala 11 kr till skolan och 11 kr hem. Ochså behöver jag faktiskt röra på mej ochså.. Har inte tränat på 2 månader, så det gjorde ingenting!


Nu blir det kudden, är megatrött!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joanna

nepp, de va inte sista avsnittet :) !
kram j

2008-05-07 @ 12:56:17
URL: http://bootylicios.blogg.se

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0