tatueringtime

Sitter i skolan just nu & ska göra massa arbeten som jag har missat att göra tidigare under terminen. Bl.a en butiksundersökning, en resa till Korfu och en uppgift om Bankens hemsida. Inga roligare uppgrifter, men dom måste endå göras..

Ikväll blir det att jobba halv 5 till 9. Tycker att det är så tråkigt lång tid man sitter där. Hade varit bättre med halv 6 till 9, tycker jag..

Var hos Sid förut för Älsklingen och Kjellsten kollade tatueringar. Älsklingen fick tid i Augusti för att fylla i båda sina tatueringar. Om jag har fattat det rätt så som han ska göra så kommer det bli skitbra & jättesnyggt!
Jag har tännkt på två tatueringar till, ett hjärta på handleden. Jag vet att Gynning har det, men det skiter jag i, för jag tycker att det är så fint! Sen en till som jag har hemma på datorn. Men vet inte om den ska vara precis så, men på ett ungefär iallafall.
Men Sid sa att om man ska tatuera sig,  ska man inte göra massa små. Utan istället ska man kanske göra en eller två större. Och min jag har nu är ju rätt så liten, så jag funderar  på att göra den andra lite större nu.

Har två sätt som jag har tänkt på, men får se hur det blir.
image262

Vad tänker folk med när dom gör såhär ?! Haha 












Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0