vad som hänt senaste tiden

Åkte till skolan 8 imorse för att ha filmkunskap. Och när jag kommer dit så får jag reda på att det kursen är slut, så jag hade ingen lektion. Så nu är jag ledig varje måndag!
Ska tillbaka till skolan klockan 1 för att ha HLR.

Som sagt så har det ju hänt rätt mycket sen sist jag skrev, som t.ex att jag och älsklingen ska flytta ihop! Man kan ju säga att jag bodde hos han förut, men nu ska vi flytta till något som är bådas!
Even fas vi itne har vart tillsamans så länge så känsn det jättebra faktiskt! Har verkligen hittat min prins som jag alltid vill vara tillsamans med.
Så just nu och fram tills i början av Juni bor vi hemma hos mej på gruvlyckan med mamma, pappa och Sofie.

Förutom det så har jag vart på praktik ochså, eller APU som det heter i 2:an.
Jag fick på Pekås i Viken. Jag trodde inte det skulle vara roligt, men det var faktiskt. TFrivdes jättebra!
Sen har jag even slingat håret 2 gånger, ska försöka bli så blond som möjligt innan sommaren nu!'

En annan sak ochså är att jag har slutat med fotbollen..
Kände verkligen att jag inte kommer ha tid med det, måste ta skolan och jobbet i första hand. Och då blir det inte mycket tid över. Ochså skulle det inte funka med knät, eftersom det pajjar hela tiden.
Så det var nog ett bra beslut jag gjorde där! Men det känns faktikt lite konstigt att itne dra iväg och träna, eftersom jag har spelat sen jag var typ 6 år.

Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0