why do all good things come to an end..

Skulle nog knna göra allt för att få tillbaka förra sommaren, för det var verkligen den bästa i hela mitt liv!
Jag förstår inte hur jag kunde hinna med så mycket roligt & mysigt på 2 månader. Jag gjorde så otroligt mycket som jag aldrig vill glömma, men sen finns det vissa saker jag aldrig kan glömma!
Som t.ex

- När vi hyrde en villavagn på skutberget under midsommar
Finns det någonting underbarare en att tillbringa midsommar i en mysig villavagn med dom människorna man tycker allra bäst om på hela jorden!? Kommer aldrig någonsin glömma den kvällen/natten. Är så otroligt glad att jag fick vara med alla just den kväll på just det stället. <3<3 Om jag fick skulle jag gärna göra om det midsommaren varje år, men endå inte. För det skulle aldrig bli lika perfekt endå som det var just då!
Men det allra roligaste var nog på morgonen, haha!
Jag hade deckat under natten så Hedberg bärde in mej i dubbelsängen som vi skulle dela på. Och det första jag sa på morgonen när jag vaknade var: "Jävlar va ont i rumpan jag har!" haha! För madrasserna hade glidit isär så jag låg mitt emellan dom, men det lät nog väldigt fel!

- Skolavslutningen
Först köpte vi alkohol, och det var nog den störrsta beställningen han fått i hela sitt liv - haha! Men det dracks upp
iallafall, och det märktes ochså!
Kvällen började lugnt och mysigt med loite grillning och kubb utanför mej. Sen senare gick vi hem till mej och började sjunga lite sing-star. Och som vanligt så började det lite lugnt, men slutade inte på samma sätt. Haha, jag tror nog att hela Gruvlyckan hörde när vi sjöng "Ååh Sara, kom ut ikväll"! Men avd gör det om hundra år? Vi hade roligt iallafall, och det är det som är huvudsaken!

-
Min ensamma vecka hemma
Det var roligt så länge det varade, even fast det kanske spårade ur litegranna.. Eller rätt så mycket! Men man lever bara en gång så det är vel bara fullt ös medvetslös som gäller för en 18 årig tjej som är ensam hemma i en vecka. Många glas gick sönder, en stol, dvd:n, min OCH sofies säng, eluttag, klädhängarna i garderoben. Mycket saker snoddes; Parfymer, sprit, pengar och en mobil! Och det tycker jag är dålig stil om man bjuder på fest.. Menmen, det är vel saker man får räkna med antar jag. Men en sak är säker iallafall, och det är att det inte sett bra ut när resten av familjen kom hem om inte Hedberg hade hjälpt mej att städa! Efter sista kvällen stog det 13 spritflaskor i köket, hela diskbänken var fylld med tomburkar, 8 kassar med tomburkar, rödvin överallt, massa glas på golvet och en ryamatta som stank sprit! Men Hedberg sa åt mej att lägga mej och sova lite granna och när ajg vaknade hade han städat och fixat i ordning. Sen eftersom mina pengar blev snodde köpte han en pizza åt mej, så hiiimla underbar! Alla skulle ha en vän som han, som verkligen ställer upp när det gäller.

- Kollsnäs när Björn Rosenström var där
Samma dag som familjen kom hem efter att ajg hade vart ensamm hemma i en vecka drog jag och Malin till Kollsnäs, och det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss.. Men som sagt; vi hade roligt iallafall! Det slutade med att Malin hamnade i Arvika och jag fick ragga skjuss av Honken. Och det var riiiiktigt snällt för annars hade jag sovit UTE i SUNNE, tänk va hemskt..

- Kristoffers födelsdag 16/8 2007
Allting började med att jag ringde till Kjellsten för att be han om en tjänst, så började han typ ringa mej och sådär. Sen bjöd han mej på fest hos Kristoffer, som jag aldrig hade träffat innan. Så jag & brudarna drog ju dit, och då tyckte jag att Kristoffer var söt, men jag tänkte inte mer på det. Sen så efter att jag hade träffat Kristoffer några gånger tillsamans med Kjellsten så frågade han om jag ville komma på hans fest, för han fyllde år. Så då drog jag och Malin till kjellsten där festen var. Så typ flörtade vi och så hela kvälle, och allting slutade med att vi myste i soffan, vilket var väääääldigt mysigt! Sen efter det ringde han typ varje dag och började vi träffas och sådär, och sen den 1 september blev vi tillsamans. Och det är jag väldigt glad över! <3

- Crusingen i stan
Vaknade av att Matte och Kim ringde till mej och sa att vi skulle vara färdiga om en timma för att åka lite bil. Och jag var så himla bakfull så jag tänkte inte hänga med först. Men så kom dom hem till mej och knäppte en cider och gav mej, så jag hade inget annat val! Men det var tur för det var så gaaaaalet roligt så det finns inte! VI gled runt i Jockes pappas bil med dörrarna öppna och lyssnade på massa bra låtar. Bl.a gyllene tider, som alla kan sjunga med till oavsett tillstånd!
Går inte att skriva nått mer om det här dagen, för det går inte att beskriva vilken känsla man hade då.




Bullis, jag & Kim en vanlig kvälll med grillning.


Dom bästaste killarna i världen!
Bullis, Micke, blom & Hedberg.


Jag, Hedberg, pekka & Blom
på skolavslutningen


Bullis, micke och Jag
på midsommar


Jag och Malin innan Kollsnäs


Kag och Hedberg när jag var ensamm hemma


Jag och Micke samma kväll


Kylskåpet på Midsommar.
Sen kom det 3 spritflaskor till..


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0