you are my babylove

På fredag fpr vi nyckeln till nya lägenheten, det är alltså bara 5 dagar kvar.. Är faktiskt lite nervös. Men endå ska det bli jätteroligt och jättemysigt att flytta ihop med älsklingen! Iochförsig bodde ju jag hos han i hans förra lägenhet, men det blir endå inte samma sak som nu.

Men först ska vi renovera ochsådär innan vi flyttar in, så vi ska vel bo hemma hos mej i minst 2 veckor till.


Imorgon är det ingen skola för mej, eftersom den enda lektionen jag hade på måndagar var filmkundskap. Och den kursen är slut. Så det ska bli skönt att sova ut en dag till!


Nu ska jag gå och hämta mej lite kvällsmat och sen sätta på en film som jag och älsklingen har sagt att vi ska se i 3 dagar nu.

GODNATT!

image22

I remember like it was yesterday
First kiss and I knew you changed the game
You have me, exactly, well you want it,
And I'm on it
And I ain't ever gonna let you get away
Holding hands never made me feel this way
So special, boy it's your, your smile
We so in love
 


Kommentarer

Har du något att säga?:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du e-post?: (visas inte)

Har du egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0